Lördag

Om lite mer än en timme ska jag åka till jobbet. Jobbar 15-21 idag, och efter det ska jag vidare till andra jobbet.. Jag måste försöka sluta tidigare från andra jobbet eftersom jag börjar 9.15 imorgon och kör till 22.30. Längtar tills på måndag och tisdag då jag är ledig! Dom senaste två veckorna har kantats av dålig sömn, mycket jobb och för lite tid för mig själv. Jag tar igen det dom här två dagarna som jag är ledig nu istället.

Min nycklar har varit borta i ungefär två veckor nu också.. Har ingen aning om var sjutton jag kan ha lagt dom, antagligen har jag väl tappat dom i den andra bilen. Jaja, jag får se till att R bokar tvättatugetid tills på måndag eller tisdag, för nu börjar tvättberget växa för mycket. Garderoberna gapar tomma, haha.
Jag önskar mig verkligen en tvättmaskin hem, det skulle underlätta så himla mycket för mig..

För två år sen tog livet en väldigt bra vändning ❤️






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0