Mitt i natten

Efter att ha jobbat på tok för mycket de senaste två veckorna har jag nu ledigt i två dagar. Idag spenderade jag största delen av dagen i tvättstugan. Det behövdes verkligen! Nu är alla kläder rena. Dock ligger dom kvar i tvättkorgarna, jag viker dom imorgon istället..

Imorgon kommer Nathalie hit, jag ska fixa hennes naglar och hon ska klippa mig. Jag fixade förresten mina naglar idag! Fick hem en ny gelé idag, en vit building gel, så jag var tvungen att prova den :) Jag blev rätt nöjd, men jag måste fortfarande öva mer på att göra naglar på mig själv.



Jag har fastnat för en ny serie! Life unexpected heter den, riktigt bra! 👍🏻




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0