Onsdag


Idag är jag ledig. Hela dagen har jag varit ledig! Somnade på soffan igår ikväll med fötterna i min karls knä. Älskar när det bara är en sån där slapparkväll efter jobbet. Så skönt att slippa stressa från det ena jobbet till det andra.
Imorgon är jag ledig igen, men jag ska ändå in till kontoret och prata med min chef. Jag hoppas att det leder till någonting bra. Jag är så jävla stolt över det jobb jag gör och den tid och energi man faktiskt lägger ner för att göra bästa möjliga av situationer som kan uppstå. Helt ärligt så är det inte många som klarar av det jag och mina kollegor gör. Det krävs ett jäkla starkt psyke och en jävligt positiv energi, annars funkar det inte.


Är det någon som vet var man kan få tag i en sån här? ^




Kommentarer
Carro

Tror de är isabora eller vad märket heter som har gjort liknande sån där i en nagellack form. Top cot eller nå sånt heter den. Har den här hemma, funkar precis som den på bilden :) ledsen för stavningen. Haha

2015-05-28 @ 10:22:16


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0