Tisdag, onsdag, SNART LÖNING!

Jag är så jäkla dålig på att uppdatera med nya fräscha bilder! Jag tänker aldrig riktigt på att ta upp telefonen för att ta bilder, och dom bilder jag faktiskt tar är oftast selfies bara för att se hur jag ser ut på morgonen t.ex när jag är helt nyvaken. Haha, snacka om att plåga sig själv! Oftast när jag vaknar så har jag gamla sminkrester kvar för att jag är för trött på kvällen för att tvätta bort sminket. Ibland har jag två hela ögonbryn, men alltför ofta vaknar jag med en tredjedels ögonbryn ovanför varje öga...
Jag har försökt färga brynen flertalet gånger, men färgen försvinner ju efter bara en vecka och det tar så mycket tid att färga. Jag vill tatuera in ögonbrynen, bara väldigt svagt så att man iallafall ser att det existerar någon form av hårbonad ovanför mina små ögon.

Imorgon vankas det jobb igen, som personlig assistent. Jag är så glad och tacksam att jag fick det här jobbet! Det är så himla spännande att varje dag få träffa olika människor, och hos flera av dom jag träffar får jag höra en hel del otroligt fantastiska historier!

Nu ska jag koncentrera mig lite på jobbet. Sitter på Medusa och jobbar med blackjack nu, men om 2 timmar slutar jag. Då ska jag direkt hem och sova. Jag ska sätta telefonen på ljudlöst (för en gångs skull!) och ställa larm på klockan 12. Jag ska vara så utvilad imorgon att jag själv ska tro att jag haft en månads solsemester (om man bortser från att jag inte är brun då..).




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0