Dag 10 – Bloggfavoriter

Jag läste mycket bloggar förut när jag hade bloglovin's app. Nu har jag inte haft den på nästa ett år efter att dom gjorde om den.. Men det finns ändå en del jag läser. Min systers blogg är en av dom. Nu vet jag inte hur man länkar via appen, men adressen är iaf www.skrutta.blogg.se
Ibland skriver min systerdotter i den också, bloggen handlar ju trots allt om henne och sjukdomen Cystisk Fibros som hon har. Mycket läsvärd blogg, måste jag säga! Sen läser jag Atousa Pink också, när det kommer upp i min feed på facebook. Även en tjejkompis blogg, Carro heter hon. Adressen till hennes blogg är www.nouw.se/carroede

Jag läser bloggar mest som tidsfördriv. Har ni några tips på bra bloggar så tar jag tacksamt emot dom!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0