Dag 11 – Mina syskon

Oj, var ska jag börja? Jag har sex syskon. Tre systrar och tre bröder. Dock har jag bara kontakt med fyra av syskonen av olika anledningar.

Min storasyster heter Petra, hon bor i Motala med sin familj. Hon har två döttrar, varav den ena faktiskt själv ska bli mamma snart! :) Petra jobbar som undersköterska på ett äldreboende.
Min storebror Daniel bor för tillfället hos mig. Han är sex år äldre än mig och fyller år samma dag som min son. Daniel har jobbat mycket med rivning och takläggning.
Robban är 2 år yngre än  mig, han bor också hos mig. Robban är en superbra säljare! Han har jobbat med både telefonförsäljning och försäljning vid dörr.
Och så har jag min lillebror Jonathan som bor i Märsta. Han jobbar med Black Jack och kallas tydligen "shakalen" där han jobbar mest.

Dom övriga systrarna har jag faktiskt ingenting att säga om. Jag har ingen kontakt med dom och så får det vara.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0