Dag 15 – Mina drömmar

En dröm jag har, som jag har haft sen jag var runt 10 år, det är att åka till Ukraina eller Ryssland och hälsa på barnhem. Jag vet inte riktigt varför det är en dröm för mig, kanske för att jag själv har varit på olika institutioner? Jag vill se om verkligheten är som det sägs.

En annan dröm jag har, det är att få ett barn till. Jag vet, ni tänker "var glad att du har ett iallafall". Men så som jag har kämpat genom åren och så har det aldrig blivit någonting. Eller så har det blivit, men slutat i tidigt missfall. Drömmen är att kunna ge Christopher ett syskon innan jag blir 30 iallafall. Men vi får se hur det blir.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0