Dag 16 – Första kyssen

Jag minns nog inte min första kyss riktigt. Men jag minns min första kyss med dom partners jag har haft. Jag vet inte hur det är med er, men jag jämför alltid kyssarna. T.ex. "den där var för stel", "för mycket tunga" och "för hårda läppar". Allting ska vara perfekt. Sen blir det ju inte det ändå. För jag vågar aldrig påpeka någonting. "Vafan, försöker du köra ner tungan i halsen på mig? Ha den gärna kvar i din mun" skulle jag vilja säga. "Slappna av i läpparna, jag lovar, det gör inte ont" vill jag också säga. Men så är jag tyst.

Men vet ni? Jag minns den senaste första kyssen med den senaste nya killen jag kysste. Det var rätt länge sen, så ni behöver inte ens fråga vem det var. Den var sådär pirrig och härlig och gav mig fjärilar i magen. Fast det erkände jag ju inte såklart. Hans läppar var så mjuka.. Ni vet när en tjej i en amerikansk lovemovie blir kysst? Hon lyfter ena foten från marken och allting blir så himla rosaskimrande och glittrigt.. That's me. Fast det var inte bara min ena fot som lyfte - det var hela jag. And then, I was stuck. Nu ska jag inte skriva mer om det. Boring, eller hur?



Kommentarer
ajlimullersandvik.blogg.se

Min första kyss var på allvar våldsam och skedde i en bastu. Där var det verkligen lite "Men du, smakar mitt maginnehåll gott eller?" :P

2016-04-09 @ 10:09:54
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
ajlimullersandvik.blogg.se

sv: Precis! Killen "blev" bög senare, så jag kan inte ha varit en sådan där awesome kyssar själv heller :P

2016-04-09 @ 18:16:11
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0