Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag ångrar faktiskt att jag inte gick klart skolan. Det får jag ju ta igen nu istället.. Jag vet ju att jag egentligen hade klarat av skolan galant om jag bara lagt manken till. Men istället struntade jag i det och började jobba istället. Sen blev jag ju gravid med Ticke och gick hemma hela graviditeten. No regrets, det ångrar jag verkligen inte!
Däremot ångrar jag att jag inte var hemma längre, alltså mammaledig. Jag önskar idag att jag hade varit det, men jag tror faktiskt inte att jag kunde. Jag hamnade i någon märklig depression som jag försökte jobba mig ur på egen hand. För läkarhjälp, det ville jag absolut inte ha.
Jag ångrar inte så himla mycket ändå. Eller så är det mycket? Jag ångrar att jag inte alltid tagit mod till mig för att säga saker till specifika personer. Jag ångrar att jag åt den där cheeseburgaren idag,  för jag vill ju gångerna vikt.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0