Dag 23 – Mitt hem

Mitt hem. Ni får tyvärr inga bilder. Jag hyr en villa i Bromma, den är helt okej faktiskt. Det är fyra rum och kök, varav ett är vardagsrum. Det är öppen planlösning mellan köket och vardagsrummet, som ligger på övervåningen. På nedre våningen ligger två mindre sovrum,  en rätt stor hall och ett stort badrum. I badrummet finns jacuzzi och en duschkabin,  tvättmaskin och torktumlare och en toalett såklart. Badrummet är lika stort som mitt rum.

Vi har en rätt stor tomt också. Jag tänkte köpa en studsmatta till sommaren och eventuellt en pool också. Funderar även på att köpa riktiga utemöbler så vi kan ha mysiga grillkvällar hos oss. Åh, nu längtar jag till sommaren!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0