Dag 25 – Det här är jag bra på

Jag är en jävel på att vara bitchig! Och dryg. Och så är jag jävligt bra på att dricka kaffe och att sjunga högt i bilen.
Jag är även rätt bra på att lyssna om någon behöver prata. Om vad som helst.
Men jag själv är inte bra på att prata. Jag tycker inte om att prata om saker som kan bli... känsliga. Eller säger man känslosamma? I vilket fall som helst så är jag bra på att lyssna.

Jag är även rätt duktig på att glömma bort det du säger till mig. Det är inte för att jag inte bryr mig om vad som sägs utan för att det pågår ett krig i min hjärna med alla tankar. Jag blir lätt distraherad, men orkar du upprepa vad du redan har sagt sjutton gånger så lovar jag att jag kommer ihåg efter den artonde.

Jag är bra på att baka också. Eller jag var duktig på det förut iallafall.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0