Dag 8 - Favoritsaker

Räknas smink som saker? Isåfall är min absoluta favoritsak min Anastasia Beverly Dipbrow Pomade. Klarar mig inte utan den! Att måla mina ögonbryn är en rutin för mig. Jag går det varje dag, oavsett vad. Till och med när jag låg inne på förlossningen och skulle föda Ticke sprang jag in på toaletten mellan helvetevärkarna för att måla brynen. Annars är min telefon en favoritsak också. Hur kunde man leva med att inte ständigt vara uppkopplad förr? Jo, det är klart... Det fanns inget behov av det. Behovet har vi människor skapat med åren.

Jag har faktiskt inte så många andra favoritsaker. Skor, smink, telefon. Och så alla fotografier från när Ticke var liten, såklart.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0