Att komma ifrån och koppla bort


Godkväll! Idag har jag inte gjort många knop.. Gick på bio tidigare ikväll och såg Zootropolis. Bra film, men som med alla filmer nuförtiden; man vet alltid hur dom kommer sluta.
I skrivande stund är jag på väg till gymmet, tänkte ta mig själv i kragen och kicka igång träningen igen. Jag har gått upp alldeles för mycket i vikt på alldeles för kort tid nu. Jag vill bara känna mig bekväm med min kropp igen - och kanske kunna få på mig kläder som tydligen är lite för små nu.

Imorgon är det måndag igen! Tjoho, typ. Jag börjar faktiskt längta tillbaka till jobbet. Det är så tråkigt att bara gå hemma.. Nu pluggar jag ju visserligen också, men ändå.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0