Det är daga för fredagsmys!

God morgon! Jag har börjat vakna sjukt tidigt igen varje morgon, men somnar om rätt snabbt igen. Det kanske blir så för att jag somnar relativt tidigt på kvällarna? :)
Idag ska jag fylla på mina fransar, äntligen! Jag ska få känna mig fin och fräsch igen med andra ord. När jag har gjort påfyllningen ska jag åka bort till Vällingby och kolla var gymmet ligger, samt betala in den här månadens avgift. Jag ska försöka ta mig till gymmet någon gång i veckan fr.o.m. nästa vecka tänkte jag. Jag har gått upp så jäkla mycket i vikt sen i januari, trivs inte alls med det! Innan jag började gå upp i vikt var jag ändå rätt nöjd med hur kroppen kändes, men inte med hur den såg ut. Nu är jag inte nöjd med någonting längre, haha!

Idag vill jag bara ha en lugn dag hemma. Jag vill bara tvätta och städa och plugga och ta hand om mig själv. 
Jag behöver dessutom tänka igenom både en och två saker. Hur ska jag göra med skolan? Hur ska jag göra med jobbet? Hur ska jag göra med mitt liv? Jag vet att det jag gör just nu är så jävla fel och omoraliskt, men jag kan inte hjälpa det.


Jag har varit tvungen att ljuga för flera personer, inklusive mig själv. Jag måste hitta på ursäkter åt mig själv och försöka få dom att låta trovärdiga.

Någon dag ska jag berätta för hela världen.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0