Läkarbesök i mars


God morgon! Den hör natten har inte varit rolig.. Jag har sovit ungefär varannan timme. Nu är jag dock vaken och uppe på benen.

Jag har precis pratat med vårdcentralen. Ska dit den 2:a mars och ta lite blodprover för att se om någon förändring har skett med min prolaktinnivå. Antagligen har ingenting hänt eftersom jag har precis samma symptom som jag alltid har.. Ska även få en undersökning av ryggen, trots att hon jag pratade med tyckte att "ryggen får man problem med när man kommit upp i en viss ålder, låt oss säga ca. 40 år". Dumheter. Jag vet väl själv om jag har smärta eller inte? Nåväl. Läkaren jg ska träffa är tydligen nyutexaminerad, vilket enligt sköterskan kanske inte alls var så positivt. Men snälla, ge mig någon med lite nytänkande! Jag tror bara att det är bra, hon kanske ser något ingen annan har sett?

Och det där med prolaktinnivån, nu börjas pratet om en eventuell hjärnröntgen. It sucks.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0