Lär känna Sandra lite granna

DITT LIV
Vad heter du? - Sandra
I mellannamn? - Johanna
Vart bor du? - Bromma
Trivs du där? - Ja, mer och mer för varje dag 
Brukar du läsa horoskop? - Ja, och jag tror på dom också :)
Har du körkort? - Ja! :)
Äger du några converseskor? - Nope, nej, never ever.
Favoritdjur? - Hund... Tror jag. Eller katt?
Vad spenderar du dina pengar på? - Mat, hyra, räkninga typ.
Senaste konserten? - Melodifestivalen i Norrköping i lördags
Festar du? - Inte ofta
Brukar du bli för full? - Inte ofta
Antal kuddar i sängen? - 1, var fan har alla andra tagit vägen?!
Kan du baka bullar? - Ja, jag är bäst på det.
Bläck eller blyerts? - Bläck.
Mc donald's eller burger king? - Mc Donald's
Är du allergisk mot något? - Jag vill säga nej, så jag säger nej.
Äger du ett busskort? - Nej, det var många år sen sist..
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön.
Vad åt du till frukost? - Jag drack kaffe
Hur ser du ut idag? - Så länge jag har målade ögonbryn ser jag väl helt okej ut.
Nästa mål i ditt liv? - Bli av med all skit jag har.
Vad såg du senast på tv? - Nån serie om mord
Hur svarar du i mobilen? - Om jag ser vem som ringer: "Jo". Om jag inte ser vem som ringer: "Hej, det är Sandra"
Vem ringde du senast? - Min lillebror Jonathan
Antal timmar sömn inatt? - Säkert nio!
Sov du ensam? - Ja, fysiskt sett.
 
SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: - Ticke
Såg dig gråta: - Ingen aning.
Fick dig att gråta: - Det är lite anonymt, va.
Du gick på bio med: - Ticke.
Du gick på stan (centrum) med: - Ticke.
Skällde på dig: - Ticke.
Skickade ett e-mail till dig: - Samordnaren på jobbet...
 
HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nej, inte riktigt.
 
SAKER
Tar du droger? - Nej.
Dricker du? - Ja, ibland så
Vad är du mest rädd för? - Duvor, myror, nattfjärilar, vanliga fjärilar, mörker, monster under sängen..
Vart vill du gifta dig? - Jag vill inte gifta mig.
Vad hatar du verkligen? - Ingenting
Har du varit kär? - Ja.
Har du ett jobb? - Ja.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja
Är du ett hälsofreak? - Haha, NEJ!
 
STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja.
Är du ensam nu? - Nej..
Några piercings/tatueringar? - Dom jag har haft är borttagna sen några år tillbaka.
Vill du gifta dig? - Nej
Vill du ha barn? - Ja, ett till.
 
FAVORIT
Rum i huset? - Köket <3
Typ av musik? - Allt möjligt.
Månad? - Jag vet inte.
 
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - Matvaror.
Varit sjuk? - Nej
Sagt "jag älskar dig"? - Ja!
Träffat nån ny person? - Nope.
Saknat någon? - Ja..
Kramat någon? - Yesbox!
Kysst någon? - Ja.
Haft sex? - Nej
 
SENASTE
Låt du hörde: - Here's to the heartbreakers - Katy McAllister
Film du såg: - Frost
Dricka du köpte: - Mjölk
Mat du åt: - Klyftpotatis, fläskkotletter, bearnaisésås och ärtor.
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0