Love yourself


Med risk för att låta väldigt självgod; Ibland när jag sminkar mig kan jag sitta och titta på mig själv i en evighet, bara för att jag tycker om det jag ser. You have to love yourself first.

I fredags hämtade jag Christopher på Bromma flygplats. Vi har hunnit med mycket sen dess, igår var vi på Andy's Lekland i flera timmar, ända tills barnen själva bad om att få åka hem. Och idag var vi och hälsade på mamma i några timmar.


Imorgon kommer min kusin hem till oss. Vi ska planera inför lördag då vi åker ner till Norrköping för att sitta i publiken till Melodifestivalen där våran kusin Lisa Ajax ska vara med. Så spännande och roligt!





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0