Stressens dag


Nathalie var hos oss tidigare idag. Vi skulle ju planera inför lördag... Planen hittills är att vi åker runt lunch. That's it. Får se om vi kan hitta på något där under tiden, kanske träffa min systerdotter en stund?
Jag och Nathalie åkte iväg utan barn(!!!) och åt lunch idag. Christopher ville stanna hemma med sin morbror, så han fick göra det. Efter lunchen fick jag skjuts hem. Jag la mig och vilade en stund (1,5 timme because I'm worth it). Drog iväg till Bromma flygplats en sväng sen och träffa en vän jag inte träffat på flera år! Blev mycket prat under den korta stund vi hann ses nu, men vi ska väl försöka ta igen det snart igen.


Vi skulle egentligen på bio idag, men eftersom vi alltid är så sega så blev det middag och bowling istället. Duger det också. Hann dessutom springa in på H&M och köpa nya kläder åt Christopher. Vi hittade ett par snygga skor där, ett par vita! Får se hur länge dom håller sig vita, lär väl bara ta nån vecka så är dom gråa istället. :) Men, barn är barn.
Vi går på bio imorgon istället, men då ska vi se till att åka i god tid.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0