Dag 1 - Presentera mig själv

Ni vet ju att jag heter Sandra. När jag var liten ville jag ha något coolt smeknamn, men det finns liksom inget till Sandra. Det var först när jag bodde i Norrköping som jag fick ett, då var jag 13 år. Det var ju inget coolt smeknamn, dom kallade mig för Liten. Det är fortfarande folk därifrån som säger så.
Jag är 28 år. Har en son som precis fyllt 9 år, alltså var jag 19 när jag fick honom.

Jag har flyttat runt en hel del i mitt liv, till olika familjer och institutioner. Det har väl gjort att jag är den jag är idag, antar jag. Jag har svårt att lita på människor och berättar inte gärna saker för folk. Det som är privat för mig, det är verkligen privat.
Jag är expert på att påbörja projekt som jag sen inte avslutar av olika anledningar. Men jag är lika bra på att avsluta det jag faktiskt påbörjat, även om det kan ta jävligt lång tid.

Jag har svårt för att prata om känslor - av alla dess slag. Är jag ledsen så visar jag det inte för någon öppet, jag drar mig undan istället och är ledsen för mig själv. Är jag kär vill jag att hela världen ska få veta det!
Jag har lätt för att hamna i en depression, både djupa och mindre djupa. Då är allt bara åt helvete och jag orkar ingenting.
Jag är arbetsnarkoman. Jag jobbar gärna dygnet runt och sover så lite som möjligt för att jag ska hinna jobba så mycket som möjligt.

Men nu är jag trött och behöver sova. Godnatt.


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0