Dag 7 - Vänner

Genom åren har jag haft många vänner. Eftersom jag har flyttat runt så mycket har jag faktiskt inte så många kvar, men dom jag har tänker jag ofta på även om jag är sämst på att höra av mig. Min kusin är nog den vän som jag berättar det mesta för, likaså med en annan tjej som också heter Nathalie.
Det den ena vet kanske jag inte har berättar för den andra, men jag vet att bada två finns för mig oavsett vad. Samma gäller mig. Jag finns för båda två - oavsett vad det är.

Jag har även en del kontakt med några från Norrköping där jag bodde en period i mitt liv. Inte lika bra som då, kanske, men ändå.



Kommentarer
Carro

Saknar den tiden vi hade, då vi alltid vände oss till varandra. Så jag saknar dig min vän.

2016-04-02 @ 19:11:16
URL: http://www.nouw.com/CarroEde
Carro

Saknar den tiden vi hade, då vi alltid vände oss till varandra. Så jag saknar dig min vän.

2016-04-02 @ 19:11:16
URL: http://www.nouw.com/CarroEde


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0