En dröm eller verklighet?

God morgon! Jag somnade på soffan i natt och vaknade vid 5 av att Ticke ville att jag skulle komma in till honom. Så jag gick och la mig i sängen och sov ytterligare någon timme.

Jag har drömt så konstiga drömmar på sistone! I natt drömde jag om en tjej som jag inte ens känner, har träffat henne kanske... 2 gånger? Det är inte första gången jag drömmer om henne. Hon är alltid så jävla arg i mina drömmar, och viftar med händerna och går iväg från mig jättesnabbt. I natt stod hon åtminstone stilla. Och så var hon arg på mig. Det kanske hon alltid är? Hon skrek på mig iallafall, och vi stod vid någon bilväg. Det susade förbi vita bilar hela tiden och den här tjejen var skitarg. Precis när hon höjde handen för att slå mig (antar jag, haha) så vaknade jag.
För er kanske det inte låter som en speciell dröm, men den var läskig. Riktigt läskig, för mig iallafall.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0