En händelserik dag

Idag har jag träffat Denise och hennes dotter Bella. En av världens sötaste småflickor! Vi tog en promenad till Vällingby centrum där vi gick in på H&M. Köpte en kavaj till Christopher som jag ska ge honom på fredag :) sen gick vi vidare till Goda Tricot. Hittade ett linne där, skitsnyggt var det! Dock behöver jag bli av med lite mage innan jag börjar gå omkring i det..


När jag hade kommit hem gick jag ut nästan på en gång för att träffa en vän. Jag hade bestämt redan innan vad jag skulle säga till hen, men ibland blir det tydligen inte som man planerar. Istället blev det att jag tänkte att jag är så glad att se hen, såhär lång tid får det inte gå igen! Och ja. Blev som sagt inte som jag planerade.



Efter de  där lilla träffen åkte jag in till stan och åt middag med några stycken. Lever lyx nu känns det som. Middag två gånger på bara några dagar på Jensens Bøfhus. Älskar deras oxfilé! Hade jag fått välja hade jag haft en av kockarna anställda hemma hos mig och ätit sånt där varje dag.


Jag ska göra mig iordning och åka iväg till gymmet strax. Frågade min franstjej idag var tjejgymmet ligger och hon förklarade, så jag ska väl försöka hitta dit. :)


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0