God morgon torsdag!

Jag låg kvar i sängen i nästan en timme i morse innan jag klev upp, så skönt! Började morgonen med att slänga i en maskin tvätt och sen tömma och fylla diskmaskinen. Nu sitter jag ute på trappen och dricker kaffe.


I natt åkte jag iväg till gymmet, och den här gången hittade jag tjejgymmet. Det är så skönt att träna, men jag behöver lära mig att göra det även om andra är på gymmet. Jag älskar att träna ensam.. Vet ni hur mycket aggressioner man kan få ut av ett träningspass?

Imorgon åker jag till Göteborg! Planet landar 9.30 och då ska jag leta upp hotellet direkt. Vid 14 ska jag hämta Ticke från skolan.

Jag måste börja packa nu, till Egyptenresan. Jag köpte en ny bikini förra veckan och lite nya linnen häromdagen, nu behöver jag egentligen bara packa ner lite byxor och shorts och kjolar. Fy sjutton vad jag längtar!





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0