Godnatt tisdag!

Nu är biljetterna till Göteborg och hem igen bokade. Tanken var ju egentligen att Christopher skulle komma upp till mig efter det är final i Melodifestivalen den helgen, men biljetterna var fruktansvärt dyra (iallafall dom vi ville ha) så vi bestämde tillsammans att jag åker ner dit istället och så umgås vi där. Då slipper han resan upp hit också.
Vi kommer bo på hotell den här gången, så vi ska se finalen på tv istället på hotellrummet. Så mysigt!
Jag åker hem igen den 13:e, och sen kanske jag tar en resa någonstans så jag får komma bort och koppla av. Eller så är det vara önsketänkande..

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Jag har läkartid imorgon klockan 10, känns väl inte alltför roligt. Men whatchagonnado?







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0