Göteborg


Det bästa med att bo hotell är frukosten!


Igår var vi på en restaurang och åt jättegood middag. Jag tog Caleos grillmix, men valde bort kyckling och lamm och la på extra oxfilé och fläskfilé istället. Supersmarrigt! Christopher tog kycklingspett med klyftpotatis. Så värt pengarna!


Christopher har fått nytt lego också, och på bilden ovan visar han upp vad han har byggt. Min kloka, fina gosse. Han säger så vuxna saker ibland, och ger mig tips och råd hur man ska göra för att en relation ska hålla på bästa sätt.
"Ibland när det blir en konflikt är det bra om man kan ta en paus från varandra.".
Älskade unge. 


Kommentarer
Fairyland surprises

Håller helt med om att frukosten är det bästa med en hotellvistelse!

2016-03-13 @ 16:55:52
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0