Hemma igen

Jag har haft så himla ont i magen hela dagen.. Jag antar att det är för att jag svepte i mig ett glas apelsinjuice och en stor klyfta apelsin imorse. But I don't know.

Faceswap med lillebror häromdagen, dog lite...

Jag ska lägga mig och försöka sova alldeles strax, behöver nog få lite sömn om jag ska orka med allt som ska göras imorgon. Jag ska packa klart allting till Egypten, både i stora resväskan och handbagaget. Och sen på kvällen ska jag fixa mina naglar. Hade tänkt försöka hinna med att fixa fransarna också, men jag tror faktiskt att dom ska få vila ett tag nu. Till sommaren kanske jag gör vanliga singelfransar igen. Volym är ju himla snyggt det också, men nu på sistone har jag nog känt att det var lite för mycket fokus på ögonen.

Som ni märker så har jag inte något speciellt att skriva egentligen, försöker nog mest fördriva tiden bara. Jag är lite som ett barn när det gäller att sova; jag vill verkligen inte, för det är så himla tråkigt! 
Min middag på Caleo igår.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0