När saker går för fort

Jag har precis kommit hem från gymmet. Tanken var att jag skulle vara i tjejgymmet, men jag struntade i det. Körde inte mycket idag egentligen, mest kondition. Jag har problem att gå på löpbandet, efter bara 5 minuter får jag som kramp i benhinnorna (antar jag) och måste avsluta. Folk har sagt till mig tidigare att det bara är att fortsätta gå då, men det funkar ju inte!

Nåväl. Jag har varit i Kista idag också, shoppade lite nya kläder och ett par nya skor. Blev en annan sak också, men det är en hemlighet tills jag känner att omvärlden är redo för den, haha!

Annars har väl dagen flutit på som vanligt. Jag har pluggat lite, men mest suttit och svurit över att saker inte går som jag planerar. Allt går så fort nu, men ändå så långsamt. Jag önskar att det bara kunde bli bra med allting som finns runt omkring mig, innan jag fattar några förhastade beslut.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0