Onsdag

Jag hämtade Christopher från Bromma flygplats idag, Robban följde med dit. Dom senaste gångerna C har flugit själv från Göteborg har han sagt att han inte vill flyga själv mer, men idag hade han ändrat sig när han klev av planet. Anledningen verkar ha varit att han och assistenten gick till ett annat plan och hämtade en flicka som flugit själv från Mallorca. "Vågar hon, då ska jag nog våga sitta själv i en timme åtminstone!" sa han. Kloka grabb.

Imorgon ska vi åka och handla. Eller iallafall jag.. C brukar inte vara så pigg på att gå omkring i affärer, speciellt inte mataffärer. Innan det ska vi dock gå till en lekplats som ligger alldeles i närheten av oss.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0