Lekvisit i Bro?

God morgon!

Usch, jag har sovit så himla konstight i natt! Har jätteont i ryggen, på höger sida. Det känns som att jag får kramp när jag vrider mig åt något håll. Meeeen, jag är en Korhola och en Korhola klarar sånt.
Idag ska vi ta en tur till Bro, förhoppningsvis. Vi ska träffa C och M och barnen. Deras grabb och Ticke leker jättebra med varandra, och jag och C kommer bra överens. Dennis följer med i släptåg med mig, han får se till att skaffa sig någon att prata med, M förslagsvis.

Bild från igår, Aquaria Vattenmuseum

 

Nu ska jag ut på balkongen och sitta där med mitt kaffe en stund, jag tror att jag ska försöka läsa lite ur min bok också, Flickan med de röda skorna. Jag har bara kommit några sidor i den än så länge, men den verkar riktigt bra.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0